Se enkelt indlæg
Gammel 22-11-2013, 17:50   #5
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ved tilkendelse af førtidspension vil du modtage lidt over 17.000 kr hvis du er enlig...

Ved tilkendelse til fleksjob..ja her kommer det helt an på hvor du kommer fra....og om du er ledig eller i job....

Hvad du evt kan få i job...ja det kan jeg ikke regne ud for dig da jeg jo ikke aner hvad det er for et job

Men som ledig fleksjobber:

Kommer man fra sygedagpenge vil man modtage lidt over 15.000 kr i ledighedsydelse...mener jeg...du må ikke hænge mig op på disse tal...

Kommer du fra kontanthjælp så vil man få lidt over 10.000 kr....igen kun hvis du er enlig...

Men du har jo ikke skrevet om du er enlig eller ej....
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat