Se enkelt indlæg
Gammel 21-11-2013, 12:44   #1
ReneChr
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 06-12 2010
Lokation: Aalborg
Alder: 42
Indlæg: 22
Styrke: 14
ReneChr er ny på vejen
Opfølgning af førtidspension.

Pænt goddag,

Jeg fik tildelt førtidspension d. 1-1-2011 grundet psykiske probemer. Grundet min alder (29år), fik jeg af vide, at den skulle følges op 3 år efter, så det betyder, at jeg får min "sidste" FTP her d. 1-12, og så regner jeg med at høre fra kommunen omkring den opfølgning.

Jeg har dog nogle bekymringer omkring den opfølgning. Skal jeg frygte, at jeg ikke får FTP, hvis jeg ikke har hørt fra kommunen f.eks i Januar måned? Skal jeg selv tage kontakt? Jeg vil nødigt stå i en situation, hvor de stopper pengene, og ikke får taget kontakt til mig!

Jeg bekymrer mig dog mest omkring de nye stramme regler, der skulle gælde i 2014. Der skal folk under 40 jo helst ikke kunne få førtidspension! Betyder det, at jeg vil blive revurderet efter de nye regler, eller vil det blive efter de gamle?

Det skal siges, at der ikke er nogen ændring til det bedre - tværtimod, er jeg lige begyndt at få medicin, da jeg har fået det dårligere igennem længere tid.

Jeg er ved at blive skør i hovedet af frygt for den opfølgning af min pension, så jeg håber, at I kan hjælpe mig lidt

På forhånd pænt tak!

MVH
Rene Christensen
ReneChr er ikke logget ind   Besvar med citat