Se enkelt indlæg
Gammel 21-11-2013, 00:16   #3
bamboo
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 18-11 2013
Indlæg: 24
Styrke: 11
bamboo er ny på vejen
Hej Peter
Tak fordi du svarede

Jeg har fået et brev fra jobcentret, hvor beslutningen om forlængelse af sygedagpenge er udsat til de har svar fra psykiateren. Men mine sygedagpenge ophører med at blive udbetalt d. 30 november. Når de så har fået svar fra psykiateren, vil de beslutte om jeg kan få forlænget sygedagpengene og under hvilke forudsætninger. Hvis de forlænger sygedagpengene, får jeg så med tilbagevirkende kraft. Jeg har så bare ingen forsørgelse indtil de beslutter det og har fået at vide, at jeg skal registreres til kontanthjælp inden d. 1 dec. (Det er her min film knækker, for der er jo ingen der kan leve af 0 kroner)

Kontanthjælp kan jeg formentlig ikke få, da jeg har eget hus (som har været til salg i snart 1 år og umiddelbart ikke ser ud til at kunne sælges) og bil.

Jeg er alene og er over 40 år, har ingen børn

Stressen og den efterfølgende depression er en arbejdsskade. Den er anmeldt til ask, men da jeg har prøvet at være syg af stress for nogle år siden, er det en genoptagelse af den gamle sag, hvilket ikke giver mulighed for forlængelse af sygedagpenge. Jeg kommer aldrig til at arbejde med det jeg gjorde før (sygeplejerske). Det kan jeg ikke og dette er også vurderet af arbejdsmedicinsk klinik

Jeg har gået til fysioterapeut for min nakke siden 2007, men den er ikke blevet diagnosticeret som piskesmæld da min daværende læge ikke tog mig alvorligt, da ulykken skete. De symptomer er bare blevet værre med tiden. Jeg har endelig været hos en læge, der satte ord på og spurgte direkte om jeg havde været udsat for et piskesmæld nogensinde

Jeg har aktindsigt i alt uden undtagelse. Jeg ved hvor vigtigt det er.

hilsener Tina
bamboo er ikke logget ind   Besvar med citat