Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 08-11-2013, 18:51   #1147
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja okay Jh....det vidste jeg nu godt...hvis man ikke holder dem på højkant...så væsken ikke kommer op i toppen af tanken...

Men den blive næppe utæt nede i bunden hvor andre bliver det...og ja...væsken smager klart grimt...

Frubipolar....det kommer jo lidt an på hvor meget væske du får brugt pr dag....

Jeg havde en forventning om at jeg måske ville bruge en pæn del mere end folk der kun havde røget tyve smøger om dagen....men sådan er det åbenbart ikke...

Jeg bruger ca 3 ml pr dag....måske lige lidt over....men så heller ikke mere....og jeg har da hørt om flere der bruger imellem 5 og 7 ml pr dag....og det er folk der kun har røget tyve smøger om dagen...

Det hele kommer nok an på hvor meget nikotin du får....for hvis du ikke får nok nikotin....ja så vil du sikkert hive mere eller tiere...og på den måde bruge mere...

Får du derimod nok nikotin...ja så behøver man ikke bruge den så tit...

Det er ihvertfald sådan jeg tror det hænger sammen...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat