Emner: E-cigaretter
Se enkelt indlæg
Gammel 05-11-2013, 14:34   #1116
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jamen her går det fantastisk....lige ud over jeg ikke havde det så godt søndag og mandag...men det havde nu ikke noget med det at dampe...

Jeg dampe stadig og ryger ikke alm smøger mere....jeg savner dem ikke engang og har heller ikke gjort det siden jeg stoppede...

Jeg har tænkt mig at forsøge at tage de flest penge af dem jeg før brugte på cigaretter og lægge væk....altså en lille opsparing....eller om man vil stor....

Jeg røg jo mange smøger om dagen før...så der er selvfølgelig tilsvarende mere for mig at spare...

Ang mit damp...

Jeg har jo haft købt en af de tanke med brænder i bunden...og den var fantastisk....til at starte med....

Problemet er at efter ca en dag....ja så begynder den at lække...nede i bunden der hvor der kommer luft ind....

Så jeg er gået tilbage til mine gode "gamle" C4 tanke....for dem har jeg aldrig haft problemer med....ud over når man tager en ny i brug...for der kan smagen godt være ret grim...

Men hellere en grim smag til at starte med og så en tæt tank end en tank der lækker....for det er noget værre svineri....

Så er det jo heller ikke så ringe at de C4 tanke kun koster en tyver stykket...

Variable batterier...

Jeg købte jo 2 vision spinner batterier på 1300 mah.....og de er bare rigtig gode...da man kan justere hvor meget power der skal til når man damper...

Det betyder jo også at uanset om man ikke lige får købt samme ohm brændere...ja så kan man bare justere det på batteriet...smart....rigtig smart...

Ang smag og damp...

Jeg tror da at jeg på et tidspunkt vil forsøge at prøve noget andet end alm tobakssmag...men jeg tror næppe at jeg vil gå helt væk fra den...

Men det er nok svært at kunne sige når man lige er kommet i gang med det her....jeg har bare svært ved at forstille mig at det jeg damper smager af "jordbær" eller anden mærkværdig smag....

I mit hoved forbinder jeg ikke feks jordbær med damp/røg...

Men men det kan jo være at det kommer...

Jeg har da lært af det her damp...at man aldrig skal sige aldrig...for jeg havde virkelig aldrig troet at jeg skulle stoppe med at ryge...

Så her ca 10 dage efter jeg gik i gang med at dampe....ja der har jeg absolut ikke fortrudt...

Tror nærmere at det er noget af det bedste jeg har gjort for mig selv...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat