Se enkelt indlæg
Gammel 29-10-2013, 20:05   #405
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Jeg mener det må være klogest, at du holder dig til din egen advokat. Denne har indsigt i din sag.

Jeg ved godt det kan være svært, bare at vente, men jeg tror du skal være varsom med, at sætte for meget igang.
Nogle gange, så kan man, i sin iver efter, at få gang i tingene, få det hele forplumret.


Ja, det er selvfølgelig rigtig nok, men når man ved hvor rådne de systemer i dag er, det er jo stort set alle der får afslag, så bliver man bekymret.

Dog kan jeg trøste mig med at jeg ikke tror at juristen fra den sociale retshjælp har så megen erfaring!

Hun virker ung og ikke så erfaren på det område, jeg mener nemlig at hun startede med at lægge ud at den lå lige i skabet, men nu, noget tid efter ja så kan det dårligt lade sig gøre.

Jeg ved sku snart ikke.


Lige en anden ting, jeg var ved min nye læge i fredags for at få lavet en LÆ 265 og han kender mig ikke og derfor snakkede vi lidt frem og tilbage, men jeg sagde at han skulle kigge i mine papirer som jeg havde med (alle læge papire osv) men det virkede han ikke synderligt interesseret i???

Kan jeg ikke kræve at læse hvad han skriver inden han sender den til kommunen?

Jeg følte mig absolut ikke tryg ved det.!

Jeg spurgte om jeg ikke kunne få en kopi tilsendt, men fik afvide at den kom til at ligge på sundhed.dk!!!!
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat