Se enkelt indlæg
Gammel 29-10-2013, 19:19   #968
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Thumbs down

> GLADSAXE KOMMUNES "MOTTO" MÅ VÆRE, AT DEN MAND SKAL KNÆKKES" <

GLADSAXE KOMMUNE FORSØGER SIG NU MED ØKONOMISK KRAV FRA 2008.
EN TABT RETSSAG MOD LÆGEKONSULENTEN, SOM PÅ FORDRING AF KOMMUNEN TILSIDESATTE MINE JOURNALOPLYSNINGER OM MIT FUNKTIONSNIVEAU!

PS: JEG VIL IKKE BETALE FOR, AT EN "LÆGE" SKAL ØDELÆGGE MIT LIV!
http://www.benny-g.dk/Domstole.htm


Gladsaxe Kommune Søborg d. 22.10.2013
Center for Service
Byrådssekretariatet
Rådhuset
2860 Søborg.

Benny Gerhard. Opkrævningen

Modtaget RYKKERSKRIVELSE af 31.07.2013 og 26.08.2013

Med henvisning til mit brev af 2008 og 2009 til Center for Service.

Kære ”uhumane” kommune, nu er det 5 år siden jeg bad om, at få sendt gælden fra den tabte retssag mod kommunens ”misbrugte” lægekonsulent sendt til inkasso, eller eftergivet!

Gladsaxe Kommune sparede 2.141.064,85 kroner på at lyve om mit funktionsniveau som handicappet person, og bragt mig i en økonomisk knibe, hvorfor jeg nu er registreret i RKI.

Dertil kommer så, at jeg nu efterfølgende er kommet på pension, og har 5000,00 kroner mindre om måneden til at fungere for!

Rent fysisk er jeg blevet sat 25 år tilbage, set ud fra hvor meget det var lykkedes mig at genoptræne mig til efter min tilskadekomst, på tværs af lægers spådomme. Det tabte fysiske får jeg aldrig tilbage!

Citat: Brev af 20.08.2008
Eftergiv gæld – eller Inkasso?
Gladsaxe Kommune bør omgående – med henvisning til dette brev – droppe dette uhumane forsøg på gældsinddrivelse til, når kommune igen får lyst, eller straks igangsætte ”inkassosag” imod mig.
Jeg er kørt fysisk og psykisk i sænk af Gladsaxe Kommune, og kan ikke leve med, at jeg har en ”urimelig” gældssag hængende over hovedet.

Citat: Brev af 01.06.2009
Jeg skal med henvisning til mine breve af 20.07.2008 og 20.08.2009 fortsat fremsætte krav om, at Gladsaxe Kommune omgående iværksætter den i kommunens brev af 13. maj 2008 tidligere påmindelse om, at indlede en INKASSOSAG mod mig ved at have en gæld på 46.400 kroner til gode hos mig for advokatsalær i 2 retssager.

"I brev af "14. august 2008" afslår kommunen at iværksætte inkassosag imod mig under hensyn til min økonomi, men vil fastholde kravet imod mig".
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat