Se enkelt indlæg
Gammel 26-10-2013, 00:37   #12
Nøgne tær
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 07-07 2013
Indlæg: 1.878
Styrke: 12
Nøgne tær er rigtig godt på vej
Citat:
Oprindeligt indsendt af Carmen Se meddelelser
Jeg afventer fortsat dine links til de firmaer, der bringer gratis ud, endda to gange om ugen...
Som jeg skrev bringer Irma ud og flere gange om ugen er der tider der er gratis, du må selv indtaste dit postnummer og se hvornår.

Du må selv undersøge de omkring 20 firmaer der er på det link en anden har sat ind.

Kritikken gik oprindeligt på at nogle firmaerne er for dyre, jeg siger blot at almindelige dagligvarekæder har samme service og at man dermed ikke er tvunget til handle hos de der er dyrere.

Nu er det jo ikke alt der skal i fryseren, så det der ikke skal behøver man jo ikke købe dyrt, idet det jo kan leveres og senere sættes på plads, når hjemmehjælpen kommer.
Frost må man så bestille der hvor man er sikker på at nogen lægger det på plads.

PS
Man kan også bestille kolonial både fra Sverige og Tyskland, som bringes lige til døren af pakkeposten... Jeg bestiller selv en hel del fra helsekost mm i Tyskland, også tunge ting.
Der er også meget mindre moms, mener det er 8% for fødevarer imod de 25% vi har her, men ud over det er varene også billigere, så eventuel forsendelse på måske 60 kr plejer at tjeme sig ind lynhurtigt.

Sidst redigeret af Nøgne tær; 26-10-2013 kl. 00:49.
Nøgne tær er ikke logget ind   Besvar med citat