Se enkelt indlæg
Gammel 08-10-2013, 21:42   #1
nullertrold
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 02-04 2013
Indlæg: 4
Styrke: 0
nullertrold er ny på vejen
Kroniske smerter

Hej
Er ny i denne jungle af love, regler og paragraffer i forhold til det at være kronisk syg .. og har derfor brug for et par input fra jer her på K10 :-)

Har kroniske smerter i højre side - nakken, skulder og hele armen og sommetider også i mine fingre. Dette efter 2 operationer for diskusprolaps i nakken. Det har været i et forløb på efterhånden 4 år, med smerter og de to operationer med 1 års mellemrum.

Jeg har fået en tid på smerteklinikken i Give i start november, hvilket jeg ser frem til i forhold til de mange mange smerter jeg døjer med hver dag.

Men .. er fuldtidsansat og har et krævende fysisk job, kan ikke holde til det fremover og ved at jeg bliver nødt til at forholde mig til, at jeg skal i gang med noget andet.
Har en tidligere uddannelse/job, som jeg blev nødt til at stoppe med efter min første operation, og derfor søgte jeg det job jeg har nu. Er ikke faglært inden for det job jeg har nu.

Har ikke været sygemeldt de 3 1/2 år jeg har arbejdet der - kun i forbindelse med min sidste operation.

Jeg har et stort ønske om at mit forløb på smerteklinikken kan ende ud i en revalidering, så jeg kan tage mig en ny uddannelse, som ikke er så fysisk krævende og fordi jeg allerhelst vil arbejde og forsørge mig selv.
Er bare nødt til at erkende, at det jeg laver nu ødelægger mig og at jeg er ved at være slidt op !!

Hvad er jeres erfaringer med smerteklinik ? Hvad går det ud på ?
Nogle som har fået revalidering, som kan fortælle om deres forløb ?
Skal jeg sygemeldes for at komme videre i systemet ?

Håber der sidder nogle som kan komme med nogle gode råd og egen oplevelser.

Tak :-)
nullertrold er ikke logget ind   Besvar med citat