Se enkelt indlæg
Gammel 20-09-2013, 14:32   #963
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
LÆS BREVET TIL SOCIALMINISTER ANNETTE WILHELMSEN PÅ HJEMMESIDE:

http://www.benny-g.dk/Socialministeren.htm

Kære Socialminister Annette Wilhelmsen.

Du må som ny minister på vegne af Socialministeriet og tidligere ministre gribe ind, og stå til ansvar for de skader jeg har lidt, på grund af en lægekonsulent der ikke har fulgt ministeriets ”RETNINGSLINJER” for lægekonsulenter, og dennes utvetydige funktion i kommunerne, som oversætter af borgernes læge- og speciallægeerklæringer!

Lægekonsulenten er "inhabil" da han lader sig misbruge af Gladsaxe Kommune, der er hans arbejdsgiver!

Socialministeren må stå frem, og lovformeligt sikre retfærdighed og retssikkerhed overfor borgerne – de syge, de arbejdsskadede, de nedslidte og de handicappede – i brugen af lægekonsulenter i den offentlige sektor, i kommunerne!

"Retningslinjer" tilsidesættes uberettiget af domstolene i sager mod handicappede.

Der findes ikke nogen folketingsvedtaget lovparagraf der kan fritage en lægekonsulent for lægeansvar når han forelægges borgernes private lægejournaler!

Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat