Se enkelt indlæg
Gammel 15-05-2008, 14:39   #4
Etta
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 12-11 2007
Lokation: falster
Indlæg: 24
Styrke: 17
Etta er ny på vejen
åh, jo..

Hej.
Åh, jo, siden arbejdsskader i 02/03 -har jeg haft 4 forskellige fagforenings-hjælpere på mine sager,afløst af henlæggelser - derpå genoptaget af anden fagforeningsmand ind i mellem - alle er vidst nok trætte af mig og mine tunge sager, lidt slidt op - som jeg blir det mer og mer - for som I ved er ikke alle sager, lette- hurra sager, og så kan man jo ikke bruge dem i hurra-statestikkerne - en tid med medlemsflugt, vel??
Så mine sager kunne ikke bringes i fagbladet, og mine sager var ikke nemme at bevise, for jeg skulle kunne føre bevis for at være kommet til skade, og det var ikke er soleklart for enhver. Fik anerkendt skader - men ikke en kr. i erstatning...osv. Jeg fatter det simpelt hen fortsat ikke... men jeg har jo også taget skade på helbreddet, og så rummer man ikke det hele længere...
Kommunesager - ja det er såmend - lidt i samme familie, følte desværre at fagforeningen hyler sammen med ulvene end sammen med mig - desværre. Statsamt/beskæftigelsesnævn udsatte min sagsbehandling grundet ophobning af sager i den nye kommune efter kommunesammenlægningen, og fagforening mente før/efter formandsafgørelsen at jeg skulle droppe agtindsigt, dukl rådede mig til at lytte til fagforeningen da jeg gerne ville høre hvad de havde at sige, ville i øvrigt ikke ind i sagen når fagforeningen var på den.
Så jo, livet er ikke sort ikke hvidt, og somme tider er det som vi alle oplever her i netværket - noget rigtigt skidt..ik?
hilsen fra Etta..
__________________
Citat:
Gode oplevelser og gode mennesker
Etta er ikke logget ind   Besvar med citat