Se enkelt indlæg
Gammel 27-08-2013, 13:47   #65
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Jeps René....du skal have lejligheden på hånden før du kan søge det boligindskudslån...

@Helene...nu ved jeg ikke om det at man evt skal have en socialhund kontra en servicehund....er god nok grund....men det burde det vel være eftersom det drejer sig om et menneskes trivsel...og lægepapirerne understøtter det...

Jeg skrev egentlig også bare...fordi du havde skrevet at du mente at man ikke kunne låne igen når man havde et i forvejen.......

Jeg har nemlig selv fået et lån til trods for at jeg ikke havde betalt det forrige lån...kun derfor jeg ved det...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat