Se enkelt indlæg
Gammel 23-08-2013, 14:57   #3
funklen
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2013
Indlæg: 56
Styrke: 11
funklen er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Ang tid fra partshøring....tja så ligger der ikke nogle faste tidsfrister...og det er forskelligt fra kommune til kommune...

Der er heller ikke nogen herinde der kan vide om din sag er oplagt til fleksjob eller førtidspension....

Det kender man ikke sagen godt nok til...og det vil kræve et så indgående kendskab til din sag at det ikke kan forgå igennem et forum...

Ang afklaring og arbejdsprøvning....ja der kan du næsten være sikker på at de vil forsøge at presse dig....da det er noget de gør over for de fleste mennesker...

Men de må ikke presse dig ud i noget der væsentligt vil forværre dit helbred...

Det kræver at man har lægepapirer på det...som du siger du har...at en arbejdsprøvning vil forværre ens helbred...

På følgende link kan du se hvad den tidligere socialminister har sagt om det med forværing af ens helbred og arbejdsprøvning...



http://www.ft.dk/samling/20121/almde...66/1265067.pdf
Tak for svar
Jeg ved de vil presse mig, det forsøgte de ved sidste møde, hvor fagforeningen bad om en afslutning på sagen, da den har varet i 5 år nu, min SB nævnte pension, men sagde at en arbejdsprøvning (kaldte hun det) ville være nødvendigt, og der sagde min fagforening, at det var jeg for syg til og hvis min psykiater sagde nej så skulle jeg ikke tvinges igennem det. Det gav min SB dem ret i og hun indhentede så papirer der sagde det ikke var realistisk at sætte mig i sådan et forløb, da min tilstand er alt for dårlig.. Så må jeg vente og se om de stadig holder fast i dette, eller om jeg skal trækkes igennem skidtet. Som de fleste andre desværre
funklen er ikke logget ind   Besvar med citat