Se enkelt indlæg
Gammel 10-08-2013, 22:49   #20
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af bachs Se meddelelser
Det er en veninde som er ny uddannet socialrådgiver som anbefalede mig at kontakte dem, hun mener dog også at jeg er kandidat til førtidspension, hun har selvølgelig også læst alle mine papirer igennem, og set mig til daglig, både når jeg har fri og når jeg har været i praktik.
Ud fra mine egne erfaringer, med en tosset ryg, som ikke er nær så tosset som din, så vil jeg også mene, at du bør tilkendes fp.

MEN, det kan tage rigtig lang tid før din kommune kommer frem til denne erkendelse.

Det er mit klare indtryk, at Ricky er god, at have ved sin side, men uanset hvem du har til, at hjælpe dig, så er det vigtigt, at du også selv har hånd i hanke med tingene.
Din sag i kommunen er alt for vigtig til, at du helt må slippe tøjlerne.

Du/i vil, med meget stor sandsynlighed, blive udfordret på jeres økonomi, men uanset hvad der sker, så er det så forbandet vigtigt, at du tager de nødvendige hensyn til din ryg, så den, i det mindste, ikke bliver værre end højst nødvendigt.

Min egen erfaring er bl.a., at rygsmerterne påvirker både hukommelse og koncentration.
I min sidste afprøvning (en virksomhedspraktik) "klarede" jeg 2 timer om dagen, 4 dage om ugen, men når jeg gik hjem kunne min kontaktperson begynde at rette mine fejl, som opstod p.g.a. manglende koncentration og svigtende hukommelse.

Jeg ønsker dig det bedste.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat