Se enkelt indlæg
Gammel 08-05-2008, 22:12   #1
Skovgård
Elsker at være her på K10
 
Skovgårds avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2007
Lokation: Fyn
Indlæg: 72
Styrke: 17
Skovgård er ny på vejen
Det var en af de bedre.....

Hej alle.

Det er længe siden at jeg har skrevet noget herinde, men har ikke glemt dette fantastiske forum.

Jeg er kommet i arbejdsprøvning igennem Revahuset. På grund af flexjob ansøgning som de så mente jeg ikke var berettiget til. så derfor arbejdsprøvning.

Det er også fint nok, men så havde vi så en opfølgningssamtale på min arbejdsplads, hvor revamedarbejderen, spørger ikke spøger selv om man skulle tro det ha ha.

Nå men han spørger om, hvis jeg nu ikke kan holde til at arbejde fuld tid 37,5 time ugt. om jeg så ville kunne klare mig økonomisk hvis jeg så nøjes med at arbejde 30 timer ugt. ... altså deltid uden noget tilskud for de sidste 7,5 time.

SÅ var det jeg tænkte det var alligevel frækt nok, så jeg spurgte så tilbage om han (revamanden) kunne klare sig økonomisk på 30 timer der hvor han var.. ;-)

Det ville han så ikke rigtigt svare på, andet end at det kom jo an på hvad han fik i løn, men jeg er inden for det offentlige. og der er lønningerne jo ikke specielt store.....FJOLS.... Men jeg kan lide jobbet, så det kunne jo være at den gik.

Jeg synes simpelthen at det er så frækt som noget kan være.. der er jo ligesom en grund til at jeg er i arbejdsprøvning.. det er sku da ikke for at gå på deltid....uden nogen økonomisk opbakning.. og hvis jeg mente at det var det der skulle til så havde jeg nok gjort det for længe siden.... men jeg mener at jeg har krav på at få den hjælp jeg har brug for og støtte... det kan ikke være rigtigt at man bare bliver ladt i stikken på den måde...

Og så var det bare lige om der var andre der havde prøvet noget lign...

mvh Skovgård

Sidst redigeret af Skovgård; 08-05-2008 kl. 22:15.
Skovgård er ikke logget ind   Besvar med citat