Se enkelt indlæg
Gammel 22-07-2013, 13:25   #7
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Åååh Indiansummer, jeg har pløjet ALT igennem for at finde informationer til den dame jeg omtalte, men kunne ikke finde noget som helst.
Og alle de personlige erfaringer jeg har fra andre, er, at de heller aldrig har hørt om det med arbejdsprøvningen. Dog har de lavet ny ressourceprofil og indhentet relevante informationer fra læger og speciallæger fra perioden fra førtidspensionen og frem til revurderingen.

Men ens for alle er, at det var FØR 2013. Jeg kender INGEN efter 2013 ud over den omtalte dame fra Odense, og nu dig.

Håber virkelig ikke du skal gennem et længere forløb igen, for det med arbejdsprøvningen kan hyle de fleste ud af kurs.
Damen klagede ikke over ''afgørelsen'', og det er måske derfor hun endte i arbejdsprøvningen??
Der er du jo straks bedre stillet i og med, at du ikke finder dig i hvad som helst.

Det eneste svar jeg fik når jeg ringede rundt (anonymt) var, at der jo i dag er flere muligheder som fx ressourceforløb og fleksjobs ned til 1-2 timer, som var sat i spil.
De var lige glade med, at pensionen var tilkendt på gamle regler, for nu have de flere NYE muligheder.

Damen er altså 54 år!!!

Sidst redigeret af Ninja; 22-07-2013 kl. 13:29.
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat