Se enkelt indlæg
Gammel 29-06-2013, 19:34   #1
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af bruger2013 Se meddelelser
Jer der har måtte leve på kontanthjælp mange år hvordan har i fået økonomien til at hænge sammen. Jeg er nu på lav dagpengesats og der er ikke mange øre at vende med.. Så ender jeg på KH her senere på året frygter jeg da for penge til min medicin og transport til behandling og sådan...
Jeg ligger intet negativt i mit indlæg, jeg ville bare gerne høre jeres erfaringer og råd til hverdagen.
Jeg Går aldrig i Biografen og har ikke været det siden..??

Tror jeg var inde og se den første pirats of the Caribbian film dengang fordi der var en der inviterede mig..

Går aldrig ud at spise (nu kan jeg så heller ikke rigtig tåle det mere men det er jo så noget andet)

Jeg lejer Aldrig film, jeg Køber aldrig musik..

Jeg køber stort set aldrig tøj der koster mere end 50kr-100kr maks...

Jeg ryger ikke... Jeg drikker ikke... Medicin virker ikke på mig pga de sygdomme jeg har... Jeg kan kun tåle Squash Sodavand da der er kemi i de andre sodavand, så det drikker jeg heller ikke...

Det meste slik er der også noget tilsætnings stoffer eller kemi i som jeg ikke tåler..

Bruger ikke penge på Parfyme da jeg heller ikke kan tåle det....

Læser kun de gratis nyheder online da jeg ikke kan tåle aviser, og heller ikke vil betale for det...

Har ikke en hobby har jeg slet ikke overskud til, så skulle der findes en ny hobby der hed lig i sengen og kig op i loftet...

Ved ikke om jeg har glemt noget, men hvis jeg har gør jeg det sikkert heller ikke.....
__________________
Just Because You are Paranoid it Does Not mean They are Not out To get You
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat