Emner: frustreret
Se enkelt indlæg
Gammel 28-04-2008, 09:18   #29
bettina
Hvor skulle jeg ellers være
 
Tilmeldingsdato: 04-02 2008
Alder: 51
Indlæg: 150
Styrke: 17
bettina er ny på vejen
Hej Heidixxx
Rigtig mange gange tillykke med pensionen. Det var da rigtig godt du endelig fik den igennem.
Jeg forstår udmærket hvad du gennemgår. Fik selv en pension her pr 1. marts, men som skal genoptages efter 5 år. Og jeg føler også at jeg slet ikke er færdig med systemet, og er også bange for at skulle hele rumlen igennem om 5 år. Man føler sig slet ikke færdigbehandlet. Stadig fanget i systemet. Men også jeg er blevet beroliget herinde på denne side. Og det har da hjulpet. Om ikke andet, har den tid der er gået nu, siden den igennem, - gjort at jeg har affundet mig med, at nu er det sådan og at det hele nok skal gå. Bliver nødt til at finde fred så man kan få tid og overskud til at pleje sig selv.
Ved ikke om jeg vil råde dig til at anke den, men i hvert fald ville jeg bare sige at der er flere der går med samme tanker og angst som dig. Men prøv om du ikke kan slippe det og få fred. Nyd at din pension er gået igennem og at du ikke bliver ringet op og lige pludselig skal ud i noget nyt.
Jeg håber du kan nyde din pension og gå sommeren, lys og varme i møde med fred i sjælen.

Mange hilsner
B
bettina er ikke logget ind   Besvar med citat