Se enkelt indlæg
Gammel 16-06-2013, 21:37   #9
Berit12
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 16-06 2013
Indlæg: 1
Styrke: 0
Berit12 er ny på vejen
Jeg er selv i den situation, at jeg skal til et fremmøde med pensionsudvalget den 26/6-13. Jeg har også været til møde med rehabiliteringsudvalget, og giver Storebjørn ret i, at det er det rene krydsforhør!! Jeg var så chokeret efter det møde, at jeg gik direkte hjem, og ringede til min sagsbehandler, at den behandling fandt jeg mig dælme ikke i! Han gav mig ret, og sagde at det var under alt kritik, men jeg svarede på alle deres spørgsmål og IKKE 1 GANG ændrede jeg forklaring, og det var det bedste ved det hele sagde min sagsbehandler. De fik mig ikke ned med nakken denne gang, men når jeg skal til det fremmøde med pensionsudvalget, så ved jeg ikke..Jeg må ikke sige noget til dem og de må ikke spørge mig om noget! Tilsidst når de er færdige, så må jeg evt sige noget, hvis de har udeladt noget..men de handler jo kun ud fra deres egne synspunkter! De ved ikke hvilken helvede det er at stå i sådan en situation + samtidig med at man har det dårligt i forvejen og bliver dårligere og dårligere, men lige meget hjælper det.. Alle dem som sidder og laver disse regler/love, skulle selv have prøvet at være i sådan en situation, så ville de nok ændre mening! Jeg er også blevet forlænget på en §27.4, og hvis min førtidspension ikke går igennem, et det kontanthjælp! Alt dette her er udholdeligt, og hvis man ikke er nede over det, så bliver man det dælme!
Berit12 er ikke logget ind   Besvar med citat