Se enkelt indlæg
Gammel 07-06-2013, 16:36   #3
mookmik
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 13-04 2011
Indlæg: 260
Styrke: 0
mookmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Webmaster Se meddelelser
Ja det er dejligt når der er nogen der gider reagere på ens henvendelse....og så er det jo endnu bedre når det er positivt...

Bliver spændende at se om BAN så vil lave noget om....

Undre mig lidt over den del du skriver om at du klager over jobkonsulenten...for det er jo ikke noget BAN skal tage stilling over....

Vil man klage over selve sagsbehandlingen....og ikke en afgørelse....ja så er det jo borgmesteren man skal klage til....

Men det har du vel styr på?
Jeg spurgte BAN til råds om dette og de anbefalede at jeg tog den del med ind under min klage over ftp, for at de kunne danne sig et helt billede af min sag og forløb, på samme måde at de anbefalede at jeg på samme tid jeg søgte ftp, samme dag indstillede min sbh mig til fleks så hun kørte par løb med ftp og fleks delen og var med som min bisidder selvom om hun er inhabil i min sag.

Jeg syntes min sag var noget rod over en kam da man blandede tingene sammen fra kommunens side og BAN anbefalede jeg tog alle de ting med ind under min klage over ftp afgørelsen og ombudsmanden vælger som sagt også at sende min sag til BAN så den ligger i min sag.

Sagen kort er, at jeg den 18 december 2012 havde sidste dag i mine arbejdsprøvninger ........... den 14 december sendte min jobkonsulent en email til mig med en tid til at vi kunne få lavet den evaluering jeg skulle bruge for at søge om ftp før den 1 januar 2013 ............ tiden var sat til den 20 december ..............

Den 14 december får jeg en email om at vi skal have et møde den den 20 december 2012, den 19 december 2012 ringer min jobkonsulent til mig og fortæller hun er forhindret i at holde det møde med mig den 20 december 2012 men at hun ville finde en ny tid .........

Den 20 december 2012 sender hun en email til mig med en ny tid til den 3 januar 2013 .........

Det der gør at jeg føler uret er, at min jobkonsulent sidder og finder en ny tid og skriver en mail til mig i den tidsrum vores møde skulle være forgået.

Hvorfor aflyser hun et så vigtigt møde med mig med begrundelsen, at hun er forhindret i at holde mødet, men jeg modtager en email med den nye dato i det tidsrum, hvor vi skulle have afholdt mødet, så jeg kunne have fået min evaluering og søge ftp asap inden deadlinen udløb.

Havde jeg nu ikke set tidspunktet hvor hun sendte mig den email, så havde jeg ikke studset mere over det, men jeg finder det sært, at hun har tid til at sidde på hendes kontor og finde en ny dato og skrive email til mig i det tidsrum hvor hun sagde hun var forhindret i at afholde mødet med mig, så jeg kunne få min evaluering.

Det er den lille note jeg sendte med til BAN og bad dem om at tage stilling til om det er gået fair til, mest for at komme af med den følelse man nu sidder med, at man er blevet snydt af systemet med denne lille finte der blev lavet.

Dette nummer forhindrede mig i at søge ftp i 2012, da jeg skulle bruge den evaluering til dette formål.

Som sagt har ombudsmanden nu også sendt den del ( klage) af sted til BAN og beder mig om at afvente udfaldet fra BAN og så vende tilbage hvis jeg mener der er grundlag for dette.

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har haft borgmesteren med i mine tanker på dette emne/område og tænkt at jeg evt. kunne/skulle klage til ham.

Jeg har sendt email dokumentationen med til BAN og ombudsmanden for den sags skyld, hvor klokke sletterne fremgår af de emails min jobkonsulent sendte til mig, som begrundelse for at jeg føler det ikke er gået helt fair til, det med at man ikke havde tid til at afholde mødet med mig, men man ændrede mødet datoen til den 3 januar 2013.

Nu er det jo nok for sent at sende en klage af sted til min borgmester, da sagen jo er i gang nu.

Sidst redigeret af mookmik; 07-06-2013 kl. 16:40.
mookmik er ikke logget ind   Besvar med citat