Se enkelt indlæg
Gammel 04-06-2013, 08:17   #307
LM Fyn
LM Fyn
 
LM Fyns avatar
 
Tilmeldingsdato: 18-03 2011
Indlæg: 264
Styrke: 14
LM Fyn er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Dejligt at høre.

Det er jo lidt underligt, men nogle gange går sådan et møde helt anderledes end man forventer.
Hvis man går til mødet i den tro, at nu er der ved at være styr på tingene, så går man nogle gange derfra, med en følelse af, at man har fået en spand l*rt i hovedet.
Og hvis man går til mødet med forventning om det værste, så går man derfra og er overrasket over hvor positivt det hele gik.

Noget underligt noget.

Det forløb din sb har talt om, må være et rehabiliteringsforløb (mener det er sådan det hedder).
Hvis det bliver lavet ordentligt, så tror jeg, at det kan være positivt.
Så måske lykkes det dem, at brygge noget sammen, som du kan bruge til noget.
Kommunen har jo nok et håb/ønske om, at de kan ende med, at få dig i fleksjob, men selvom dette ikke lykkes kan der jo sagtens være noget i sådan et rehabiliteringsforløb, som du kan bruge rent personligt, så du får lettere ved at leve med de ting, du nu engang har med i bagagen.



JA det er noget underligt noget med de tanker og hvad de kan gøre


Det skal nok passe at det er sådan et forløb du snakker om, nu husker jeg ekstrem dårligt og kun brudstykker af sådan en samtale, men det er sådan et forløb, hun viste hendes folder, for det var så nyt at hun ikke engang selv kunne huske det hele endnu

Men hun kunne godt se at jeg burde have pension efter de gamle regler, men hun sagde også lige ud, at efter de nye regler er kommet skal man nærmest komme med hovedet under armen.

men jeg skal ned til noget der hedder "design" hvor de kigger på det vi udfyldte igår og så skal jeg ud i noget, men jeg aner ikke noget om hvad jeg kunne tænke mig osv. men det må jeg så finde ud af, for som hun sagde, det skulle passe til mig uanset hvad, og så skulle det også være sådan at jeg kunne være sammen med min familie, at mit tilbud ikke gjorde at jeg ikke kunne overskue min dagligdag.

Jeg er mere end overrasket over den sagsbehandler, jeg har i mit liv aldrig før fået så god en behandling, HUN arbejder for borgeren og mødte mig og mine problemstillinger, på mit plan!!!

Ja det burde sku som noget positivt i TV.

Men lad os se hvad der sker, min advokat har igår bedt om akter fra Kerteminde kommune.

Jeg skriver self. updates
LM Fyn er ikke logget ind   Besvar med citat