Se enkelt indlæg
Gammel 02-06-2013, 23:00   #22
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Enig Abraxus, tænker også at det må være et slag i ansigtet for folk med Turners syndrom, Polycystisk ovariesyndrom, hormonelle sygdomme og dysfunktioner, at læse, at deres infertilitet ikke skyldes en sygdom.......og at de bare må acceptere, at børn er lige som en mærkevarer, de sagtens kan leve uden.
Synes bare det er lidt hårdt sat op.
Selvfølgelig skal disse kvinder hjælpes, så de også kan få børn, når nu behandlingen eksisterer.

Og så kan man jo håbe, der ikke sidder en masse mødre og håner og nedgøre, hvis der kommer tilbud til, og for, psykisk syge, fordi de mener, at vi ikke skal hapse af fælleskassen fordi vi har knald i låget og bare kan tage os sammen.

Man skal sådan passe på med at gøre sig til dommer over andre. Selvom man ikke selv har problemet, så kan man da godt forsøge at sætte sig lidt ind i andres sted. Og igen, glæde sig lidt på andres vegne.

Jeg vil i hvert fald ikke begynde at blande mig i den slags, så længe jeg selv er syg og en byrde for samfundet.....
Ninja er ikke logget ind