Se enkelt indlæg
Gammel 30-05-2013, 19:58   #39
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Sille81 Se meddelelser
Mit overskud er ikke eksisterne for tiden. Forsøger at passe min arbejdesprøvning på revalidering center Aalborg, 8 timer om ugen. Det går ikke lige efter planen, og er der sjællent de 2 timer jeg skal. Jeg har kronisk dårlig ryg, kronisk bækkenløsning, hypermobil syndrom, gigt og fibromyalgi.

Jeg er vild fustrerte over fremtiden, og frygter hvar det ender. Har mange økonomiske spekulationer også, da jeg ikke ved om kæresten og jeg ikke har råd at blive boede sammen efter den 1/1.

Aner ikke hvordan jeg så skal få min hverdag til at hænge sammen. Jeg har en datter på 4, som også gerne skulle føle hun har en mor. Føler bestem ikke jeg giver hende det jeg gerne vil, og kæresten bliver slemt forsømt.

Rengøring er hans job, sammen med aftensmad, opvask og putning. Får da vaske tøj en gang imellem, og nogle gang handler jeg da også, men så er det også det.

Må dog sige at det er rart at vide man ikke er alene, men det er da også ret trist. Så mange mennseker der har problemer med at får de mindste ting i hverdagen til at hænge sammen.

Kan godt bruge timer på at tage mig sammen til noget så simpelt som et bad. Får næsten altid ond af det, og nogen gange kan det virke uoverskueligt.

Min datter fylder 5 her i august, allerede nu frygter jeg at skulle holde den fødselsdag. Alt det rengøring inden, dækken bord, og så alle de mennesker. Det er skam kun familien, men puha orker det bare ikke. Det er dog en ting jeg bare ikke siger nej til, skal ikke gå udover datteren.
Kender det alt for godt, men Sille81, du er altså nød til også at sige fra. Din datter fylder 5 år i august, hun ligger jo ikke mærke til hvor meget der bliver holdt, måske er det nok at I, dig og din kæreste/hendes far fejre hende sammen/alene. Børn forstår mere end vi aner.

Ligeledes er det vigtigt at du ikke viser mere en hvad du kan i din indeværende arbejdsprøvning, men det formoder jeg at du er klar over?

Har selv været der og man vil jo så gerne, men det nytter altså ikke
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat