Se enkelt indlæg
Gammel 21-05-2013, 20:50   #26
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Jasv Se meddelelser
Curls, Tassi og Isabelli1, som var årsag til, at vi fik inddraget fagforeningen og der blev sørget for, at min bror ikke endte med at komme på kontanthjælp undervejs.

Phhmv fordi, du bl.a. satte fokus på, at min bror skulle få taget stilling til hans egne ønsker fremover!

Ricky M fordi du et par gange har givet os dyrbare råd, som vi kunne gøre god gavn af, herunder da vi kontaktede dig herinde og spurgte dig til råds, meget fornemt!

Pip, Vovse, Popiae og Webmaster for opmuntring og igen gode råd samt links ikke mindst, når tvivlen og behovet for forslag til den videre proces trængte sig på!

Og alle I andre, der i andre tråde har skrevet brugbare informationer og bidraget med god og nyttig viden på hver jeres måde!
Velbekomme.

Det glæder mig utroligt, hver gang en borger/bruger kommer videre med hjælp fra K10.
Det beviser, at vi sammen er stærke, og det er sådan noget, der giver mig lysten til, at fortsætte med, at hjælpe hvor jeg kan.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat