Se enkelt indlæg
Gammel 09-05-2013, 15:07   #10
paf
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 09-05 2013
Indlæg: 4
Styrke: 0
paf er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Helle Smith Se meddelelser
Så har Frederiksberg da ændret sig de sidste 4 mdr , kender flere der bliver smidt rundt, og er blevet det i årevis, jeg var selv så "heldig" at min sag kun tog ca 8 år... sluttede i 2010.
Men dejligt hvis det gælder ALLE borger i Frb komm.

Nu ved jeg ikke hvad du mener med at blive smidt rundt jeg oplever det ikke sådan selvom jeg selvfølgelig har kontakt til flere mennesker og ikke kun min SB. Nok er hun dygtig, men fys, psykolog og jobkonsulent er hun dog ikke på én gang
Men jeg er aldrig i tvivl om, at det er hende, der sidder med det sidste ord i alt hvad der vedrører min sag.
Som sygemeldt må vi jo ikke holde ferie eller rejse ud af landet, men efter at have fået ok til en forlænget tur til Sverige af praktiksted og jobkonsulent manglede jeg liiiiige SB. Ingen problemer og hun ønskede mig en god tur.

Nu er jeg jo ikke færdig med kommunen og bliver det heller ikke foreløbig, men jeg har ingen grund til at frygte det værste på nuværende tidspunkt.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Moi Se meddelelser


Lige præsis Hva`nu
Jeg blev sygemeldt (igen) i november 2010 fordi jeg havde det rigtig dårligt og der var mistanke om at jeg havde sclerose. Den 7 december fik jeg en blodprop i hjernen og blev scannet 2 dage senere.

Jeg modtog et brev fra min nye sagsbehandler om at stille op til møde den 21/12 og da jeg ringede for at fortælle at jeg ikke kunne, spurgte hun ind til scanningen som ikke viste afgørende skader. Sb sagde så at det derfor kun var en "påstand" og jeg skulle møde op uanset hvad for ellers stoppede mine sygedagpenge...

På mødet blev jeg sent til et forløb på 25 timer om ugen i 3 mdr. som startede den 3/1.
Selve forløbet var et helvede at komme igennem for at sige det rent ud.
Der var en masse meget dygtige og meget kompetente mennesker der var ansat der og de kunne heldigvis godt se at den var gal med mig




I må gerne quote mit indlæg men giv mig lige 5 min til at lave det færdigt...
du har IKKE pligt til at komme til en samtale hvis du er syg og de kan ikke tage dine sygedagpenge på den baggrund.

Jeg ved godt at nogle sagsbehandlere (kaldet Kommunebæster) er sådan, men de må ikke og de bryder loven
paf er ikke logget ind   Besvar med citat