Se enkelt indlæg
Gammel 03-05-2013, 11:56   #2
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Du kan jo prøve det og se om du kan holde til det...

Hvis du husker at fortælle dem fra starten af at det er over det timeantal du kan....så kan du jo sige fra senere hvis det viser sig at du ikke kan holde til det..

Det kunne sikkert være rigtig godt for dig at komme ud blandt andre og få det som et job kan give...

Så personligt ville jeg sikre mig at jeg havde gjort dem opmærksom på at det er over det timeantal jeg kan....men at jeg gerne vil forsøge at se om jeg kan holde til de 16 timer...og jeg ville gøre dem opmærksom på dette på skrift...så jeg havde dokumentationen i orden hvis nu det skulle vise sig at jeg ikke kunne...
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat