Se enkelt indlæg
Gammel 01-05-2013, 21:00   #2
Vovse
Jeg bor her på K10
 
Tilmeldingsdato: 29-03 2010
Lokation: Sjælland
Indlæg: 9.664
Styrke: 26
Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10Vovse er fast beboer på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af lillesine Se meddelelser
Har jeg slet ingen muligheder tilbage for at få det rimeligt så jeg fungere til dagligt uden press og forventninger om praktik, fleksjob, afklaringer osv men bare få lov til at passe mine frivillige aktiviteter osv som jeg har overskudet til når jeg ikke er i noget kan jeg slet ikke gøre mig håb om en førtidspension??
Om du kan gøre dig håb om en fp afhænger nok af hvordan din forestående praktik spænder af.

Jeg har ikke meget indblik i dine diagnoser, men jeg tænker, om du evt. har snakket med din psykolog om det forløb du skal starte i?

Kan denne evt. give dig nogle gode råd om hvordan du kan tackle det?

Hvis det handler om, at du har svært ved, at komme afsted til praktikken (p.g.a. angst o.l.), så send en mail til din sb, og spørg hende hvad du skal gøre, hvis din angst forhindrer dig i, at komme afsted.

Nogle mennesker med psykiske problemer ender med, at blive afklaret i eget hjem. Noget med, at der kommer en eller to personer og snakker med borgeren.
Og det er mit indtryk, at det fungerer ganske fint, med respekt for borgeren.

Derfor tænker jeg, at det måske kunne være en mulighed, at der kom en og så dig de morgener hvor angsten forhindrer dig i, at komme afsted.
Hvis det altså er det, som er problemet.

Skriv evt. lidt mere om hvad dine problemer i forhold til praktikken er, sådan helt præcist.
__________________
"Lediggang som saadan er ingenlunde Roden til alt Ondt, tværtimod, den er et sandt guddommeligt Liv, naar man ikke keder sig"

Søren Aabye Kierkegaard (5. maj 1813 - 11. november 1855), dansk teolog, filosof og psykolog.
Vovse er ikke logget ind   Besvar med citat