Se enkelt indlæg
Gammel 26-04-2013, 09:13   #1
Rie82
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 12-10 2011
Lokation: Esbjerg
Indlæg: 75
Styrke: 13
Rie82 er ny på vejen
Question Hvor når er nok, nok ????

Det er lang tid siden jeg har brugt forumet, da jeg har svært ved at rumme emnerne her. men min egen sag er stadig i hårknude og jeg kunne godt tænke mig at hører hvilke erfaringer i har.

Jeg er efter et 1,5 år stadig på kontant hjælp/ægteskabsforsørgelse.

i den tid har vi lavet en arbejdesprøvning mere så jeg har 3 og fået en udtagelse fra en udvildig psykiater. (det hvad manglede for at søge en pension.) nu har min sagsbehander været til et "store møde" fordi hun vil have mig videre over til en afklarings konsulent.. fint nok er det mon recource forløb hun mener ?? jeg er jo afklaret.. men til mødet blev min sag afvist pga. af min alder, de vil ikke indstille til pension men de ville helere ikke sætte mig over på resourceforløbet. de eneste muligheder jeg fik var at selv søge på det forliggende grundlag eller tag mod at tilbud hvor der kommer hjemme besøg for at støtte. dette er der bare 9 mdr. vente tid på.

Jeg er helt med på at jeg efter de nye regler ikke få en pension, da jeg er under 40 år. men jeg burde da kunne komme i resource forløb... ik ?

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre anden evt. få en til at kører min sag men er også bange for det kan skade mere end det gavner . hvilken erfaringer har i ?

Marie
Rie82 er ikke logget ind   Besvar med citat