Emner: jobcentret
Se enkelt indlæg
Gammel 16-04-2008, 02:04   #9
zuza
Jeg bor her på K10
 
zuzas avatar
 
Tilmeldingsdato: 21-08 2006
Indlæg: 6.810
Blog Indlæg: 1
Styrke: 31
zuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for sidenzuza er en juvel for siden
Citat:
Zuza hvor er du bare flittig her på K 10. Jeg stemmer på dig til næste folketingsvalg
Tak for tilliden, Baldur, men jeg ville ikke kunne overleve den beskæftigelse.

Citat:
Jeg har en akitnsigt fra feb 2008 ,deri kan jeg se min ressourceprofil er opdateret i septemper 2007, er det godt nok ?
Næ, det er IKKE godt nok.

Din ressourceprofil SKAL opdateres med det, der er sket siden september.

Og så skal dine barrierer beskrives grundigt, og selvfølgelig HVORDAN disse barrierer fjernes. Det kan være manglende uddannelse, genoptræning, hjælpemidler eller andre ting afhængig af din baggrund.

Ud fra den samlede beskrivelse i din ressourceprofil skal der lægges en PLAN for, hvordan du bedst muligt bliver selvforsørgende.

PLANEN er vigtigst, men den skal være realistisk.

Men Hejdien er meget bedre til at beskrive alle de ting, end jeg er, men du kan jo tjekke din ressourceprofil allerede og se, OM der overhovedet er tænkt på PLANER i september 2007. (For det skulle der gerne have været.)

__________________
Hjort siger: "Det skal kunne betale sig at arbejde." Men siger IKKE for HVEM? Zuza
"The way my luck is running, if I was a politician I would be honest." Rodney Dangerfield
zuza er ikke logget ind   Besvar med citat