Se enkelt indlæg
Gammel 15-04-2013, 19:45   #9
Enteneller
Jeg bor her på K10
 
Entenellers avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-03 2009
Alder: 55
Indlæg: 5.190
Blog Indlæg: 1
Styrke: 22
Enteneller er ved at flytte ind på K10Enteneller er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af Buddha Se meddelelser
Tror de fleste der for alvor har været igennem den kommunale mølle,har haft lyst til at troppe op med en molotovcocktail og et lunkent smil.
Det er bare vigtigt at huske at sagsbehandleren er nederst i hierarkiet og bliver dikteret oppefra.
Det må være hardcore at uddanne sig som sagsbehandler,med det formål at ville hjælpe mennesker og så ender man med at blive det diametralt modsatte.
Det er selvfølgelig ikke nogen undskyldning for systematiske lovbrud men det er systemet der er sygt og man må som borger prøve at være den store,hvor vanvittigt det end lyder.
Buddha, du har fuldstændig ret, det må være hårdt arbejde at være sagsbehandler. En der både vil hjælpe, men også er nødt til at følge systemets ulidelige regler.

Stonie, jeg kan ikke åbne nogle af dine links og jeg kan heller ikke love at jeg kan hjælpe dig. Det vigtigste er dog at du ser din sag og behandlingen af den isoleret. Ikke noget med fordi der i din kommune er den og den sag kørende, udskiftning i kommunal bestyrelsen eller lign.

Det nytter heller ikke noget at klantre den enkelte sagsbehandler og sige at han/hun var for dårlig til sit job, snød dig eller lign. Personificerede ting har ingen steder hjemme heller ikke i klager.

Umiddelbart vil du bede om erstatning, men for hvad? Mener du at du skulle have været tilkendt ftp. tidligere end du blev? Og hvis ja, hvorfor så? Var din arbejdsevne dokumenterbart nedsat i det evt. tidsrum hvor du mener du burde have været tilkendt ftp.?

Dette er nogle af de spørgsmål du skal se på og få afklaret inden du udformer en skrivelse til Center for Social Service som jo formodendtlig også er dem der i din kommune, er den udøvende "magt" i forb. med ftp.
__________________
Enteneller

Husk at checke www.pensionsinfo.dk for dine muligheder for udbetaling af f.eks TAE ((Tab af Erhvervsevne) ydelse) under evt. pensionsordninger.

Sidst redigeret af Enteneller; 15-04-2013 kl. 19:48.
Enteneller er ikke logget ind   Besvar med citat