Se enkelt indlæg
Gammel 08-04-2013, 18:12   #8
Gabella
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 26-01 2012
Indlæg: 22
Styrke: 13
Gabella er ny på vejen
Helene skriver det jeg ikke kunne formulere om hvorfor man er glad og ønskes tillykke når der tilkendes fp med bla. disse så rigtige ord
´´Vi ønsker nu ikke tillykke med førtidspensionen som sådan, men siger tillykke, fordi retten til at være syg er vundet.....

Det er desværre sådan i dag, at man skal sige tillykke hvis folk har fået lov til at være syge. Hvis folk har fået et fleksjob, hvis folk har fået en god sagsbehandler, hvis folk føler sig godt behandlet.
Vi siger tillykke, selvom det jo burde være en menneskeret - men et tillykke understreger det latterlige i at man skal sige tillykke´´
- og jeg er glad over i ikke har misforstået mit indlæg, jeg vil også aller helst være glad over tilkendt fp, men er ret langt nede over det, bøvler stadig rundt i manglende lyst til at fortælle nogen om det, de aller nærmeste ved og mærker jo selv hvorfor jeg fik fp, men det at føle sig ´´mindre god/værd´´ i egne og andres øjne samtidig med man nu økonomisk ved man aldrig får en anstændig selv indtægt igen, er en svær kamel at sluge, det hjælper mig dog- at høre fra jer, jeg ikke er alene om de tanker her i starten.
Gabella er ikke logget ind   Besvar med citat