Se enkelt indlæg
Gammel 14-04-2008, 10:07   #174
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Søborg d. 13.04.2008

Velfærdsminister Karen Jespersen
Holmens Kanal 22
1060 København K.


Kære Minister

Jeg bruger ”ytringsfriheden” til at spørge dig som ”Den gamle grå dame”, der i brev af 10. januar 2008 har ”umyndiggjort” mig i henhold til mine sociale rettigheder. Vil du rette op på mit ”retsløse liv” mens tid er, eller afventer du blot ”dit eller mit” endeligt?

Sagerne vedrørende ”fri proces” og ”ansvarsfrie” lægekonsulenter er indbragt for Den Europæiske Menneskerettighedsstol i Strasbourg, og er godtaget til behandling.

Jeg har den 3. april 2008 sendt dette brev til Folketingets Socialudvalg…

Citat:
Velfærdsministeriet har i brev af 10. januar 2008 venligst meddelt mig, at yderligere henvendelser vedrørende LÆGEKONSULENTER ikke vil blive besvaret.

Hvornår skal ministeren stå til ansvar overfor de tusindvis af borgere, hvormed hun med oprettelsen af fælleserklæringen af 1998 har påført unødvendige psykiske, fysiske og økonomiske lidelser ved, at frigøre ”læger for ansvar” i det offentlige, og som borgerne (ofrene) selv har betalt skat til?

PS. Jeg er ved, at søge GÆLDSSANNERING på grund af en ”ansvarsfri” lægekonsulent der er blevet udnyttet af Gladsaxe Kommune til, at lægge mit liv i ruiner. Citat slut:

Disse breve som jeg har rykket for, har jeg den 10. januar 2008 fået afslag på besvarelse?

Citat:
Søborg d. 12.02.2008

Kære Minister

Jeg efterlyser svar på mine breve af 19.11.2007 og senest af den 04.01.2008.

Som Velfærdsminister og offentlig person, har du pligt til at besvare borgernes klager over sociale helbredsskadelige problemer i kommunerne.

Det gælder også hvis du ikke har kendskab til det aktuelle problem. Men det har du.

Jeg afventer et hurtigt svar, eller en begrundelse på, hvorfor ministeren ikke vil følge op på min sag og ulovlighederne. Citat slut:

Kopi af dette brev sendt til SF.

Bruges på hjemmeside www.Benny-G.dk - www.K10.dk og til o.a.

Venlig hilsen

Benny Gerhard
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat