Se enkelt indlæg
Gammel 05-04-2013, 23:26   #7
Tassi
Lever på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-08 2010
Indlæg: 1.063
Blog Indlæg: 7
Styrke: 16
Tassi er ved at flytte ind på K10Tassi er ved at flytte ind på K10
Citat:
Oprindeligt indsendt af helenekr Se meddelelser
De nye boller på suppen er så, at de ikke længere vil vente 9 mdr på at folk kommer ud - der er hurtig ekspedition nu.
Eller også er det gamle boller på ny suppe. Nu har jeg godt nok kun været på kontanthjælp en gang af en måneds varighed for 13 år siden, men der vidste man at man røg ud allerede 1-3 dage efter man havde ansøgt - typisk som ukrudtsfjerner. Så for mig at se er reglerne blevet lempeligere med årene

Jeg slap heldigvis for aktiveringen. Var lige færdiguddannet, så kunne absolut ikke se nogen ide i det. Jeg skulle bare have dem til at finde et eller andet skodjob, hvor jeg kunne starte næste dag, indtil jeg selv fandt et "rigtigt" arbejde. Jeg glemmer aldrig jobkonsulenten lange ansigt, og febrilske reaktion "at det kunne så sandelig ikke lade sig gøre, for så skulle jeg jo på aktiveringskursus først bla for at lære at skrive ansøgninger". Så var det mig der rullede med øjnene, henvendte mig til et vikarbureau i stedet, og efter 3 dage var jeg i arbejde. Jeg ryster stadig på hovedet over det stive aktiveringssystem, og håber sandelig det er bedre i dag!
__________________
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Det vigtigste i livet er ikke om vi falder, men at vi rejser os hver gang, vi gør
*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *
Tassi er ikke logget ind   Besvar med citat