Se enkelt indlæg
Gammel 01-04-2013, 15:16   #6
Webmaster
Webmaster
 
Webmasters avatar
 
Tilmeldingsdato: 06-10 2005
Lokation: Køge
Indlæg: 9.806
Blog Indlæg: 3
Styrke: 67
Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10Webmaster har et fantastisk omdømme her på K10
Ja jeg har også prøvet det flere gange i begge knæ....den ene gang hvor jeg fik fjernet hele den indvendige menisk i venstre knæ...

Det er virkelig ikke en særlig stor ting og det er bitte små huller de laver i benet i dag...

Jeg fik fem små huller som skulle sys med et til to sting hvert...

Du kan have problemer med hævelse og varme i knæet bagefter....og som Dancer skriver...så vip benet op på sofabordet eller smid en stor pude under så du kan få det lidt op..

Man kan også få en følelse af at der ikke er "nok plads" inden i knæet...så det spænder...

Nej nej du skal da slet ikke blive i en seng så lang tid...det er slet ikke godt for knæet...

Så du behøver ikke være nervøs for dette..
__________________
Webmaster er ikke logget ind   Besvar med citat