Se enkelt indlæg
Gammel 29-03-2013, 23:18   #29
FibroMcs
Skal snart betale husleje på K10
 
Tilmeldingsdato: 19-01 2013
Lokation: Hjemmefra
Indlæg: 723
Styrke: 12
FibroMcs er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af GentleGiant Se meddelelser
Hvis lærerne skulle have løn efter den tid de arbejder, inklusiv ekstra for aftenarbejde når forældrene ringer, diverse aftenarrangementer osv., så skulle du bare se KL få en blodprop ret hurtigt. Eller du tror måske kun, at de "arbejder" mens de har undervisning?
Dem der tror det har tydeligvis ingen forstand på eller kendskab til lærergerningen.
Ja ville være nogle super sjove prøver og stile man fik tilbage hvis læreren ikke kunne sidde og rette dem derhjemme...
Du plejer at få 10.. nåh det får du også idag, jeg har desværre ikke rettet din stil fordi min skoledag sluttede kl 15.30 fordi jeg skulle sidde henne på skolen.. men den ser fin ud

Forstår heller ikke de vil have lærene til at arbejde mere... Hvis de skal have almindelige arbejdstider så skal de så også have slukket tlf og slukket via internettet...
dvs... Kære forældre det skole skema man får på intra søndag aften.. det vil nu komme mandag eftermiddag.... Eller skal ordnes fredag i tiden de er på skolen... For det er også noget de bruger tid på.....
Og så skal der regnes timer fra for de weekender de er på lejr tur... møder osv... Det samme sker for pædagoger.. en pædagog ansat på 37 timer arbejder da heller ikke med børnene 37 timer....
De 37 ansættelse der er afsat timer til udflugt... Møder osv... Det er der også i lærenes ansættelse...
Så hvad er problemet??
Jeg går stærkt ud fra direktøren også forbereder sig hjemme inden et møde med nogle investorer....
FibroMcs er ikke logget ind   Besvar med citat