Se enkelt indlæg
Gammel 14-03-2013, 12:50   #4
Dyrmose
Føler sig hjemme på K10
 
Tilmeldingsdato: 14-06 2011
Indlæg: 25
Styrke: 13
Dyrmose er ny på vejen
Tak for jeres råd

Jeg har netop sendt en mail til chefen på jobcentret hvor jeg netop prøver at forklare at det både er for at beskytte mig selv og sagsbehandler da jeg har svært ved at huske hvad vi har snakket om på de enkelte møder specielt hvis det er et møde hvor der er blevet diskuteret flere ting, grunden til at det nu er kommet så lang er at det sidste møde hvor kommunens sagsbehandler deltog i aftale vi aktivering 2 timer ugentligt hvor jeg i samarbejde med Jobcare skulle prøve at finde en praktik til hvis jeg får afslag fra beskæftigelses ankenævnet.

Vi aftale på samme møde at jeg skulle prøat at komme til nogle samtaler med Jobcares psykoterapeut, dette var dog helt frivilligt. På samme møde gjorde jeg dem opmærksom på at møderne helst skulle ligge sent på dagen eller helst ikke før middag fordi at jeg tit ligger vågen til angt ud på natten sommetider endda helt til morgenstunden inden jeg kan falde i søvn og de dage at dette sker da kan jeg slet ikke vågne ved vækkeur tlf osv.

Så sker der så det at jeg sover til et af møderne som er en del af min aktivering og igen til et af møderne med psykoterapeuten som begge viste at jeg har det søvn problem, de sender så besked til min sagsbehandler om at jeg er udeblevet og jeg får et brev fra jobcentret om at de akter at trække i min kontanthjælp for begge møder.

Jeg kan til nøds forstå at jeg bliver truket for hvad der vil svare til 2 timer for mit møde som er en del af min aktivering, men kan slet ikke forstå at de vil trække mig for det møde med psykoterapeuten som jeg er sikker på at det var en frivillig aftale.

Jeg har derfor efter jeg jeg mødte op i dag til samtale med psykoterapeuten hvor jeg gjorde opmærksom på at da jeg eller sagsbehandler åbenbart har misforstået noget eller ikke kan huske hvad der er blevet sagt er jeg nød til fremover at optage alt og Jobcare valgte så at de ikke ville holde nogle møder med mig, så jeg kunne så bare køre hjem igen.

Jeg ringede til sagsbehandleren lige så snart jeg kom hjem og hun var tydeligt meget nervøs for om jeg optog samtalen med hende og hun ville gå videre med sagen til sin chef, jeg sagde til hende at jeg også vil optage den undersøgelse ved neuro psykolog Per Bernth KJensen som jeg skal til i næste uge og at hvis han ikke ville være med til at jeg optager seancen så synes jeg ikke der er nogen grund til at han kører helt herned, jeg fik så den besked at jeg selv måtte kontakte han og høre hvad hans holdning til det er.

Det har jeg så gjort og hans svar var helt ordret at han var så gammel i gårde så han ser ikke noget problem i at jeg optager seancen så det var jo positivt.

Jeg har som sagt skrevet en mail til min sagsbehandlers chef hvor jeg har beskrevet det samme som jeg har her og samtidig med har jeg bedt om en anden sagsbehandler fordi jeg føler ikke der længere er tillid til sagsbehandleren fra min side og jeg kan ikke samarbejde med nogen jeg ikke kan stole på og som siger et og gør noget andet.

Jeg har bedt hende om at ringe mig op så snart hun har truffet en afgørelse eller i det mindste sende mig en mail så jeg ikke skal gå og væe nervøs for hendes afgørelse længere tid end aller højest nødvendigt, men jeg tvivler nu på at hun vil ringe og risikere at jeg optager samtalen med hende
Dyrmose er ikke logget ind   Besvar med citat