Se enkelt indlæg
Gammel 07-03-2013, 02:38   #5
LUM
Har ikke tid til andet end K10
 
Tilmeldingsdato: 04-09 2008
Lokation: Vesthimmerland
Indlæg: 2.623
Blog Indlæg: 2
Styrke: 19
LUM er ved at flytte ind på K10LUM er ved at flytte ind på K10
NU er jeg hat inde i reglerne (så andre skal på banen med inden et jo jo eller et niksen LUM det er sådan her det er) men jeg mener der er noget med at de kun kan gå 3 måneder tilbage, altså kun kræve tilbagebetalt 3 måneders ydelse, for ikke at rive tæppet totalt væk under folk.

Og jeg kan ikke forestille mig at de må/kan/vil bede om de penge før du havner på en anden (og højere) ydelse eller løn.

Og til den tid kan der altså laves en afdragsordning, så du ikke pludselig skal finde flere tusinde monetos på en gang.

Du ved godt du kan søge §100 merudgifter hos kommunen og via din egen læge søge om kroniker tilskud... ikke??? ellers ved du det nu *ss* Husk ved den søde grød at gøre det skriftlig og få kvit på du har sendt (mail) afleveret (personligt i skranken)

§100 skal der sikkert slåsses om og det vil være en god ide at have din læge inde over (hvad har du af ekstra udgifter) hvis du kan.
Men kroniker tilskuddet er ofte bare en formsag, det kræver kun at du beder din læge søge det for dig.
LUM er ikke logget ind   Besvar med citat