Se enkelt indlæg
Gammel 28-02-2013, 09:06   #8
mookmik
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 13-04 2011
Indlæg: 260
Styrke: 0
mookmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af fidofido Se meddelelser
Kommunen skal komme med en saglig begrundelse på hvorfor de mener du kan arbejde indenfor It, har du været i arbejdsprøvning og hvor mange timer kunne du klare , er din sag belyst ordentligt fra lægelig side?og forelagt kommunen, stationær eller behandlingsmuligheder?vigtigt.Når du klager til kommunen- før afgørelse, så prøv at stille det op kort og konkret- hvad du er uenig i, men det er vigtigt at det lægelige er på plads og forelagt kommunen.
Den saglige begrundelse findes ikke, jeg har aldrig arbejdet inden for IT, for ikke at nævne de glemmer lidt at deres uddannelser strækker sig over årrække alt efter hvad man uddanner sig til, de kunne lige så godt have indstillet mig et job i fleks som sbh af sdp hos kommunen og om ikke andet så havde de da indstillet mig til en jobfunktion at indstille mig til et IT job er jo ikke en jobfunktion, men en betegnelse så som det at være special arbejder eller ansat hos kommunen eller ansat på et sygehus .................

Eksempelvis har min jobkonsulent udtalt dette i hendes konklusion i mine arbejdsprøvninger som maks var sat til 7 timer om ugen hvilket jeg aldrig kom op på i effektiv arbejdstid, den effektive arbejdstid lå mindst det halve ugentligt, hvilket medførte at jeg provokerede område ved halebenet og lænd med en grim voldsom øget smertepåvirkning tilfølje der sendte mig til gulvet som en knockout i min fritid : Jobkonsulent vurderer, at praktik har bekræftet at arbejdsevnen er voldsomt nedsat og at hjælpemidler eller personlig assistance ikke kan udvikle eller bedre xxxxxxx arbejdsevne.
men rehaabiliteringsteamet mener der ikke er noget til hindre for at jeg kan komme op i tid på sigt som de kalder det ........ mine smerter og lænde sygdom er stationære og medfødt og alle behandlingsmuligheder er tømte og selv deres lægekonsulent på kommunen har udtalt dette når vedkommende skal oversætte de ting jeg har fra (special ) læger, smerteklinik, rygcenter, sygehus osv osv da alle konklusioner siger der ikke er noget at gøre behandlingsmæssigt og at min tilstand/sygdom er stationær og medfødt og med udtalelser der ligger tæt op ad den konklusion min jobkonsulent er kommet med.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Vovse Se meddelelser
Sådan forstår jeg det også.

Men mookmik, jeg vil da anbefale, at du sender en mail til din sb og spørger, om det du nu har fået skal betragtes som en partshøring, eller om du senere for mulighed for, at komme med dine kommentarer.

Så er du sikker på, at der ikke sker nogle misforståelser.
Jeg sendte en mail samme dag jeg modtog omtalte mail fra min sbh, men min sbh har indtil nu ikke svaret tilbage på min mail og jeg vil ikke ringe til min sbh da jeg vil have alt på skrift.

Og det med IT er skudt langt over målet, jeg kan ikke koncentrere mig om at læse en bog eksempelvis, når jeg begynder at læse " glemmer " jeg, hvad jeg lige har læst og starter forfra for til sidst at droppe det at læse en bog, jeg elsker at læse bøger ( krimi og gys ) men har ikke fået læst en bog siden jeg blev sygemeldt, da jeg ikke kan fokusere på det jeg læser og det i sig selv er faktisk lidt skræmmende, at man læser nogle sider i en bog og man tænker hvad hunde var det lige jeg har læst ......... jeg vil tro det er et udslag der kommer fra smerterne, at alt energi og fokus i min krop handler om at prøve at bekæmpe og få styr på smerterne, men det er jo kun hvad jeg selv tror som et svar på hvad der sker med min krop under smertepåvirkning.

Mine smerter ligger på en 10 skala på mindst 7 ud af 10, 24 timer i døgnet, når jeg eksempelvis var i arbejdsprøvning kunne jeg ikke undgå at bevæge området ved halebenet hvilket gør at smerten stiger til op til 9 ud af 10 i perioder og jeg kunne ikke kontrollere og få ro på smerterne igen hjemme i privaten.

Smerteklinikken førte heller ikke til noget brugbart med sig, da alle de former for forskellige piller jeg fik og skulle igennem, kunne min krop ikke klare, til tider havde jeg det så skidt af medicin at jeg virkelig troede at min sidste time var kommet og min krop gik helt i stå pga negativ respons fra min krop.

Men alt det står jo i min journal sag hos kommunen, men blev ignoreret af rehabiliteringsteamet som indstiller mig til 7 timers fleks med henblik på at gå op i tid, de har ignoreret konklusioner, min dagbog da jeg var i arbejdsprøvninger og det fakte at alle behandlings mulighederne er tømte og at jeg har en medfødt stationær lidelse/sygdom, det fakta konkludere alle de steder jeg har været i behandling over en kam.

Da jeg modtog den omtalte mail fra min sbh sendte hun er smertehåndterings forløb med i hendes mail der løber over 6 uger, om dette ikke var noget for mig det er en lille discount pakke udgave, af det forløb jeg har været igennem i godt 9 mdr på smerteklinikken og jeg skrev tilbage, hvad sker der lige her og om hun har glemt jeg lige i slutningen af 2012 afsluttede et langt forløb på smerteklinikken der forløb over knap 9 mdr, plus at omtalte forløb hun tilbyder mig har intet nyt med sig og at der ikke engang er medicinering med i deres forløb og at jeg vil anbefale mine med mennesker at gå på en smerteklinik og ikke på sådan et lille discount forløb hos en privat udbyder der vil tjene en skilling på andres elendighed, men at hvis min sbh vil tvinge mig ud i dette forløb skulle jeg da nok møde op under tvang, hvis min sbh mente at smerteklinikkerne ikke har styr på deres smertehåndterings forløb ..............

ups .... må hellere lige få med at jeg ikke har været i arbejdsprøvning inden for noget som helst der har med IT at gøre.

Sidst redigeret af mookmik; 28-02-2013 kl. 09:14.
mookmik er ikke logget ind   Besvar med citat