Se enkelt indlæg
Gammel 25-02-2013, 01:14   #8
Justitia
Ved at vænne sig til K10
 
Tilmeldingsdato: 13-10 2012
Indlæg: 22
Styrke: 12
Justitia er ny på vejen
Ikke sammenhæng mellem skader og nedsat arbejdsevne

Kommunen anerkender, at der ikke er flere behandlingsmuligheder, hverken psykisk eller fysisk.

De tror bare ikke på, at jeg ikke kan arbejde mere end min 8 mdr arbejdsprøvning viste.
De kan ikke forstå, hvordan flere defekte diskus og kronisk kompleks non malign smertetilstand kan ha en væsentlig påvirkningen af min arbejdsevne.

Jeg er ved at få smertecenteret til at lave et nyt skriv, hvori jeg anmoder dem om, at forholde sig til, hvorvidt mine skader/diagnoser gør, at min arbejdsevne er varigt og væsentligt nedsat. Det har de sagt mundtligt til mig flere gange, men de har ikke skrevet det så direkte i mine lægepapir. Jeg er spændt på, om de vil skrive det, da det vist er på grænsen af, hvad de må forholde sig til?

Men jeg er vildt desperat, da jeg ikke får sygedagpenge mere. Jeg skal leve af de antal timer, som jeg kan holde til at arbejde inkl. frokost- og andre mindre pauser (16t/ugen - under 12t effektivt/ugen). HELDIGVIS har jeg en super arbejdsgiver, som har gjort ALT for at beholde mig. Jeg har endvidere fået på skrift, at de vil give mig et fleksjob, hvis kommunen tildeler mig et.

Desværre ligger det ikke umiddelbart i kortene for den nærmeste fremtid.

Jeg kan derfor godt tænke mig, at få lidt mere konkret info vedr. din historie Toftegård, så jeg kan vudere, hvor sammenlignelige vores handicaps er. Det kan være, at jeg kan bruge din afgørelse til tvinge min kommune til, at acceptere kronisk kompleks non maligne smerter er stærkt invaliderende.

Jeg har i øvrigt fået oplyst af overlægen på det smertecenter, hvor jeg går, at man ikke kan sætte lighedstegn mellem kronisk kompleks non malign smertetilstand og CRPS, da CRPS er en undergrupper til de non maligne smerter.
Er det også en forklaring I har fået? Hvad er det særlige ved CRPS?

Er der andre, som har fået fleks eller pension pga kroniske komplekse non maligne smerter?

Sidst redigeret af Justitia; 25-02-2013 kl. 01:26.
Justitia er ikke logget ind   Besvar med citat