Se enkelt indlæg
Gammel 22-02-2013, 18:33   #4
frup
Mit andet hjem K10
 
frups avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2011
Indlæg: 632
Styrke: 13
frup er rigtig godt på vej
Som både helenekr og webmaster er inde på, KAN der være nogle problemer forbundet med at vælge en partsrepræsentant. Jeg vil råde dig til at overveje at bede kommunen om at sende meddelelser mm til både dig og din partsrepræsentant, og hvis de ikke vil sende til jer begge, kan du evt. bede dem om kun at sende til dig, hvorefter du vidersender til di partsrepræsentant. Dette fordi jeg personligt har oplevet en partsrepræsentant, der glemte at reagere på diverse henvendelser fra kommunen, og hvis du så ikke aner noget om, hvad der foregår, vil du heller ikke opdage, hvis din partsrepræsentant, måske pga travlhed, ikke får reageret i tide førend det er gået grueligt galt.
Jeg valgte en partsrepræsentant på et tidspunkt i min sag, hvor jeg var kørt så træt i det hele, at jeg bare havde brug for at en anden tog over - det skete så aldrig . Tværtimod oplevede jeg svigt fra både partsrepræsentant og kommune, og i sidste ende medførte det en masse ekstra frustrationer over, at jeg hele tiden håbede at vedkommende trådte i karakter,og jeg måtte bruge energi på at forsøge at komme i kontakt med vedkommende. Den eneste gang jeg faktisk oplevede prompte handling fra partsrepræsentanten var da denne skulle maile mig samtykkeerklæringen - det tog ganske få minutter, mens alt andet trak ud og trak ud.
Forhåbentlig har du fået kontakt med en anden og mere ansvarlig af slagsen og forhåbentlig vil det givedig den hjælp, du har brug for, men for en sikkerheds skyld, tror jeg det er vigtigt at være årvågen. Og husk at du altid kan trække dit samtykke tilbage...
frup er ikke logget ind   Besvar med citat