Se enkelt indlæg
Gammel 16-02-2013, 13:00   #928
Benny Gerhard
Skal snart betale husleje på K10
 
Benny Gerhards avatar
 
Tilmeldingsdato: 14-09 2007
Lokation: Gladsaxe
Alder: 79
Indlæg: 839
Styrke: 18
Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10Benny Gerhard er ved at flytte ind på K10
Smile

Citat:
Oprindeligt indsendt af Indiansummer Se meddelelser
Jeg ved at du kæmper hårdt for din sag Benny. Kender en som lige har været i Ekstra Bladet, han prøvede utallige gange at maile til dem, og fik intet svar. Til sidst sendte han en sms, og den bed de på. Måske en idé til dig?

Jeg skal ikke dømme dig hvis du påtænker at tage dit eget liv, men jeg syntes det er mega trist hvis du vælger den løsning, men kan godt forstå at kampen mod systemet kan dræne en for livslyst.

Findes der virkelig ikke en anden løsning? Skal du ikke vente og høre hvad de sidste klager siger fra EU, eller Strassburg? Nok forkert stavet.

Jeg føler mig faktisk lidt lost når du skriver sådan. Indiansummer
Tak, til dig og misse (indlæg redigeret), men du - og ingen andre - skal føle sig "lost", da det er min egen kamp mod SYSTEMET!

Jeg holder dig/jer bare orienteret, da der er mange der fysisk og psykisk nedgøres af kommunernes "misbrug" af lægekonsulenter!

Strasbourg bliver opdateret, hvis det går galt. Staten skal straffes for sit menneskerettilghedsstridige brug af lægekonsulenter, og det kan jeg bidrage til. Et fortsat liv på smertestillende piller, vill være mit nederlag.
__________________


Jeg har det som BLOMMEN i et æg, kun "SKALLEN" adskiller mig fra livet. (Benny G)

Sidst redigeret af Benny Gerhard; 16-02-2013 kl. 13:05.
Benny Gerhard er ikke logget ind   Besvar med citat