Se enkelt indlæg
Gammel 13-02-2013, 23:02   #1
hjælper
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 13-02 2013
Indlæg: 2
Styrke: 0
hjælper er ny på vejen
sygedagpenge stop hvad nu,!

Jeg skriver her for at få nogen gode indput og erfaringer som jeg håber vil hjælpe mig lidt.
Jeg er ikke ude på at sætte himmel og hav i bevægelse. men problemet er at jeg har gået 1 år på sygedagpenge og vil ryge på kontanthjælp som enlig forsørger, det vil lige umiddelbart ikke betyde noget iforhold til den ydelse som jeg får,den vil ca blive den samme, men problemet er at jeg ikke kan arb mere grundet diagnose adhd asberger samt en arb skade i ryggen,udover det har jeg osse fået diagnostiseret en depression.
Kommunen har ikke fået klarhed over min arb prøvning da de ikke har foranstaltet nogen arb duelighed som de mener jeg har,! det har jeg anket.
Jeg er rigtig usikker over fremtiden da jeg jo har et ansvar som forsørger,og midlerne er små. Er bange for at min situation og rettigheder bliver forringet nu hvor de vil sætte mig på kontanthjælp og ikke oprette en revalideringssag el førtidspensionssag. Kommunen har ansat en privat udbyder der skal varetage min genindsættelses i erhvervsmarked igen på trods af alle mine diagnoser og symtomer-sygdomme. udbyderen er ligeglad med min situation og gør alt for at holde mig fast til genindtræden i ordinær job,! selvom det er en umulig uoverskulig ting for mig mere,men vil prøve at deltage hen ad vejen hvis de finder en jobprøvning at sætte mig til,da de jo påstår at de ikke kan oprette en ex. pensionsag da der ikke ligger afprøvning. venlig hilsen
hjælper er ikke logget ind   Besvar med citat