Se enkelt indlæg
Gammel 10-02-2013, 21:13   #10
mookmik
Slettet Bruger
 
Tilmeldingsdato: 13-04 2011
Indlæg: 260
Styrke: 0
mookmik er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Enteneller Se meddelelser
Din sber skriver så at hun forlænger dig på sdp. iht. §27 stk. 1 nr. 4, det er da ret positivt, så er intet vel lukket før du har ftp. eller fleks? Det blev det så "førhen" når man søgte en §17, som vel er det du lige har haft søgt??
§17 blev der søgt under da min sidste arbejdsprøvning sluttede den 18/12-2012 og min jobkonsulent indkaldte mig til møde den 3/1-2013 for at afslutte min sag og give mig en evaluering og så pga der ingen overgangsordning er for os langtidssygemeldte der har været alt igennem og hvor sagen er slut.

Jeg kører på sygedagpenge på 3 år her til januar, da jeg kørte en arbejdsskadesag som faldt til jorden, da min lidelse er medfødt, hvilket jeg først fandt ud af til den der mr-scanning jeg kom til efter jeg blev sygemeldt på mit daværende job.

Jeg angriber ikke min sbh, da vedkommende jo gør som vedkommende skal gøre og min sbh har altid været lydhør over for mig, som jeg siger til min sbh er hun jo kun en budbringer fra de love og regler de vedtager inde fra borgen.

Jeg troede faktisk at mine sdp stoppede efter det afslag jeg venter på fra pensionsnævnet, men fik at vide af rehabiliteringsteamet at det gjorde de ikke, hvilket kom bag på mig da jeg jo havde søgt og regnet med at sdp sluttede ved et afslag på en §17.

For mig går det ud på hvad skal der ske med os der er færdige nu og er langtidssygemeldte og som beskeden var fra min sbh skal jeg ikke starte fra nul igen, da jeg er afklaret arbejds og behandlingsmæssigt.

Derfor blev jeg lidt krokky over at jeg skal flekse med hovedvægten på at arbejde hjemmefra via nettet da jeg ikke kan komme tilbage til nogle af mine gamle jobs eller kører det firma videre jeg måtte lukke ned asap jeg havde samtidig med mit daværende job, jeg skal finde et job hvor jeg ikke bevæger området ved halebenet og tro mig jeg har tænkt over hvilket job det kan være hvor jeg ikke bevæger eller bruger det område i lænden men enhver bevægelse aktivere området ved halebenet og det er mega frustrerende også psykisk, da jeg har det svært med at acceptere min tilstand i min alder.

Men jeg har intet at sætte på min sbh andet end hun er måske mere forvirret end jeg er omkring de nye regler herfra den 1/1-2013, hvilket jeg ikke misunder hende.
mookmik er ikke logget ind   Besvar med citat