Se enkelt indlæg
Gammel 09-02-2013, 18:44   #14
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Tak - ja min søn er meget arbejdsom, og har arbejdet siden han var 13 - først med aviser, senere som flaskedreng og nu er han 1 assistent på MacDonalds. Han vil jo gerne fortsætte som tømrer, men der er ingen praktikpladser, så derfor er det sat på stand by - samtidig læser han om dagen for at blive bedre til engelsk, matematik og dansk.
Så han har travlt.
Og dejligt han ikke slægter mig på overhovedet, han er ekstrem stærk psykisk . Så NOGET har jeg jo gjort rigtigt - og dog, så har jeg ikke gjort noget, tror bare han ER sådan indrettet.
Han er også ekstrem konservativ, hvilket bestemt ikke kommer fra mig - jeg kan blive fuldstændig hysterisk når han begynder. ALT er bare ''taber agtigt'' i hans univers.

Så jeg tror engang i mellem, at vores børn bare er som de nu en gang er. Vi kan gøre det så godt vi kan, tage beslutninger efter bedste overbevisning, gøre alle de rigtige ting - og så alligevel ender det skidt. Såvel som de kan have triste vilkår, og så alligevel blomstre op vise sig som direkte modsætninger der forstår at vende situationen.
Det havde bare været så meget lettere om de kom med en brugsanvisning og en facitliste man løbende kunne krydse af

Og ja, det bliver spændende at se hvordan verden ser ud når din datter når dertil. Min yngste er lige fyldt 7 og de andre er 8 og 10. til den tid ser verden nok også meget anderledes ud.

Jeg havde også sat 100 kr ind til min den ældste, i starten betalte jeg lidt mere, men jeg satte de siden ned til 100 kr - jeg havde så ikke gjort det fra start (fødslen), men der var da alligevel små 24.000 kr da han fyldte 18 år.
Første gang jeg har kunne spare så meget sammen nogensinde, så jeg var sgu lidt stolt
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat