Emner: ehlers danlos
Se enkelt indlæg
Gammel 06-02-2013, 00:16   #24
fibro
Afhængigheds tegn af K10
 
Tilmeldingsdato: 01-08 2010
Lokation: sjælland
Indlæg: 354
Styrke: 14
fibro er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af sannemus Se meddelelser
Fibro: Ja det lyder meget bekendt..jeg er fyldt med pettakier..små røde prikker samt de karnøgler du taler om..samt ret blåmarmoreret og gennemsigtig hud..heler meget dårligt, men er hypermobil type..har altid ondt i lysken som du beskriver..og får jævnligt seneskedehindebetændelse i håndled, samt bursitter i hofter og skuldre.
Jeg er 50 år, men stadig meget hypermobil, selv for en med EDS, sagde de i Gråsten..jeg har dog stive hofteled som også gør ret ondt..og krogede skuldreled, sikkert grundet mange aflåsninger. Tror ikke jeg har nogle led der ikke er hypermobile..eller gør ondt..skulle vist have søgt pension sidste år..er pt. i selvvalgt virksomhedspraktik i 12 timer ugentligt..kun 2.dag i dag..men hold op, hvor er jeg træt..håber sandeligt at det kun er begyndertræthed, for jeg vil bare så gerne...
Sannemus.. ok, det er allerførste gang jeg er stødt på nogen der kender til disse karnøgler!! Har du dem også overalt på kroppen? Jeg har fået en fjernet kirurgisk for en årrække siden, da lægen sagde at fik jeg revet hul, ville det bløde meget fra den.. og siden er der bare kommet virkelig mange, nogle som små knappenålshoved størrelse og de største er vel som små hele peberkorn ( ku ikke lige finde på bedre sammenligning )... Får du dem fjernet eller? der er jo så mange at det er temmeligt uoverskueligt projekt

pyha sikke slemt med det hypermobile for dig endnu.. Min datter er det også meget, der kommer høje smæld fra alle steder i kroppen på hende og hendes fødder og ankler er så bløde at der er skredet helt ud så hun står frygteligt skævt på fødderne, og har også sine smerter i kroppen, 19 år gammel.

Pyha din stakkel... det lyder meget hårdt det du er igang med nu Jeg fik pension i dec og er meget lettet over selv at kunne bestemme farten nu.

Fibro
fibro er ikke logget ind   Besvar med citat