Se enkelt indlæg
Gammel 05-02-2013, 03:06   #3
Ninja
Jeg bor her på K10
 
Ninjas avatar
 
Tilmeldingsdato: 10-01 2008
Indlæg: 13.654
Styrke: 33
Ninja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejenNinja er ny på vejen
Uha ja, det må du da hellere gøre Nemeis - der kunne jo reelt være en person gemt inde i hunden - du ved jo nok, at skindet kan bedrage, ikk!....
Og skulle du en dag blive anmeldt, så kan kommunen nok godt forlange at de skal åbne hunden og kigge ind.....

A'men come on! Jeg så også lige det der med fyren der boede med sin ven, jeg sad helt og krummede tæer, og som fyren sagde, så drejer det sig jo reelt om sagsbehandlerens skøn - og hun skønnede så, at han med tiden ville blive homoseksuel og iøvrigt, inden da, levede i et samlivsagtigt forhold. Pga huset.
Håber han klager over afgørelsen!!

Reglerne er jo meget forældede - i dag bor folk jo mere eller mindre som det passer dem, det er jo et nogen lunde moderne samfund, bare med nogle tæske gamle love og regler...
Folk der arbejder har jo også frihed til om de vil bo med en ven eller veninde, og mange bor jo netop også sådan, fordi de ikke lige kan finde en lejlighed eller fordi de er økonomisk trængte, og her stiller ingen spørgsmål omkring deres seksualitet.

Synes også kommunerne skal passe lidt på med at skride FOR TÆT ind på folks privatliv, så det bliver sådan en slags forhør omkring seksualitet og seksuel ståsted. Det er da ubehageligt at skulle sidde og drøfte den slags med personer der mener, at alle, pånær den tætte familie, er potentielle partnere - man kan jo aldrig vinde diskussionen. Og dermed aflivede reglerne et begreb som venskab. For det eksisterer simpelthen ikke hvis man bor sammen! Venskab er KUN for folk der ikke modtager offentlige ydelser og/eller, hvis folk bor på forskellige adresser.

Der er da et eller andet der er forkert et sted
Ninja er ikke logget ind   Besvar med citat