Se enkelt indlæg
Gammel 26-01-2013, 10:41   #6
Toftegård
På vej til at lære K10
 
Tilmeldingsdato: 23-01 2013
Indlæg: 2
Styrke: 0
Toftegård er ny på vejen
Thumbs up

Hmm, det lyder underligt, at sygdommen ikke er anerkendt...du bliver ikke rask, måske lindres dine symptomer med tiden - men rask bliver du aldrig! Dyrke motion....? Ja, det skal du i en vis grad, således at du ikke kommer i 'overaktivitet' og er med til at forværre eller øge smerterne.

For mit vedkommende hedder det medicin resten af livet, som har mange bivirkninger....!

Jeg citerer fra Smerteklinikken:

' diagnose komplekse kroniske non maligne smerter - CRPS - refleksdystrofi.
Det forventes ikke, at patientens arbejdsudygtighed forandres med vores indsats. Vi kan der imod øge patientens livskvalitet. Tilstandene opfattes funktionsmæssig stationær, således at vi ikke kan forvente en bedring af funktionsniveau'et, hverken via vore behandling nu eller i fremtiden. Alle behandlingsmuligheder er nu udtømte.

Jobcenteret's afgørelse; '
'det er vurderet, at du har en varig begrænsning i din arbejdsevne. Det er endvidere vurderet, at din arbejdsevne er nedsat i sådan en grad, at det ikke er muligt at bringe dig tilbage til selvforsørgelse på ordinære vilkår gennem revalidering, aktivering og behandling. Din arbejdsevne vurderes varigt væsentligt nedsat pga lidelsen CRPS, som er en kronisk lidelse, som giver dig konstante smerter. Grundet smerterne har du nedsat arbejdstempo og din koncentration og hukommelse er påvirket. Endvidere vil stress være med til at øge hele systemet og derved nervedefekten, da stress påvirker nervesystemet.

Tummus;
Jeg kunne godt tænke mig at høre nærmere fra dig, da min nerveskade også er i foden efter fejloperation....!!
Toftegård er ikke logget ind   Besvar med citat