Se enkelt indlæg
Gammel 25-01-2013, 17:19   #5
miominmio
Elsker at være her på K10
 
Tilmeldingsdato: 09-09 2012
Indlæg: 50
Styrke: 12
miominmio er ny på vejen
Citat:
Oprindeligt indsendt af Pip Se meddelelser
Desuden skriver du jo at du har skrevet under inde hos sagsbehandleren... så det må være det stykke papir der er blevet væk.
Hvad siger sagsbehandleren.

Ring og spørg kommunen om hvilken mailadresse hun har, og skriv direkte.
Hej :-)

Ja, antingen er det blevet væk, eller så har jeg skrevet under på noget andet... men jeg ringede jo efter det skete og fik bekræftet af en anden sb at den var god nok.

Jeg har tidligere i mit forløb spurgt efter min sb´s mailadresse, fordi jeg oplevet den slags tidligere, men fik vide at jeg ikke mådde få min sb´s mail, men kunne sende det til jobcenteret.

Citat:
Oprindeligt indsendt af stampe Se meddelelser
Du skriver, du lige kan når det efter de nye regler? Har DU søgt en §17 på det foreliggende grundlag? Eller hvad har du skrevet under på? Kunne godt lyde som misforståelser.
Hej :-)

Jeg har skrevet under på en 17 på det foreliggende grundlag. Men jeg begynder at tænke om jeg har skrevet under på en samtykkeerklæring, igen igen. Antingen en misforståelse eller fordi hun taget den forkerte blankett.
Alting gik så hurtigt.

Citat:
Oprindeligt indsendt af Ida Se meddelelser
Jeg tror det er nødvendigt at kommunikationen med kommunen foregår skrifteligt. Bed om aktindsigt - der er et skema under "nyttige links" Så får du kopi af kommunens papirer. På den måde ved du hvad der foregår i din sag. Læste du ikke den ansøgning inden du skrev under? Det er meget vigtigt at du er 100% klar over hvad du skriver under på. Så ved du hvad der forergår selvom de omstrukturerer eller du får ny sagsbehandler.
Ja, absolut! Det har jeg lært efter det her, at alt skal kommunikeres skriftligt. O nej, jeg skrev bare under
Jeg bad om aktindsigt i december og har fået den. Men det jeg kan se er at for det første har min sb først skrevet i journalen 3 dage efter vores samtale. Dvs. dagen efter jeg bedt om aktindsigt. Og desuden har hun kun skrevet:
Aftale: Sagen lægges til Afklaringsteam med henblik på opstart af FØP-ansøgning efter Paragraf 17.
miominmio er ikke logget ind   Besvar med citat