Se enkelt indlæg
Gammel 22-01-2013, 17:57   #19
frup
Mit andet hjem K10
 
frups avatar
 
Tilmeldingsdato: 20-10 2011
Indlæg: 632
Styrke: 13
frup er rigtig godt på vej
Det er rigtigt nok, at alle behandlingsmuligheder skal være udtømte, førend en arbejdsprøvning reelt kan bruges til noget... I princippet kan ingen jo vide, hvordan din arbejdsevne ville være, hvis du var fx smertedækket bedre med medicin. På samme vis underkendes en arbejdsprøvning normalt også, hvis ikke alle skånehensyn er opfyldte...

Mht. privatrådgiver så vil jeg anbefale dig at overveje det grundigt, og hvis du beslutter dig for en, at se dig godt om - det er ikke altid dem, der er mest synlige, der er de bedste
Jeg har selv lidt erfaringer med en privatrådgiver, som jeg valgte netop fordi jeg trængte til at blive aflastet. Det eneste jeg fik ud af det var at betale en masse penge - der var ikke styr på noget, der blev ikke svaret på hverken telefon eller mails (eller i hvert fald kun sjældent), min sag blev aldrig læst igennem af rådgiveren og jeg endte med at måtte gøre ALT selv alligevel. Det var ikke det værd - tværtimod, så var det det sidste jeg trængte til, eftersom jeginden forvejen var frustreretog nedkørt over behandling i kommune.

Alt hvad jeg har brugt i klager etc. er råd og hjælp jeg har fået herinde fra - der sidder rigtig mange herinde, der har rigtig godt styr på det :-)
frup er ikke logget ind   Besvar med citat