Se enkelt indlæg
Gammel 20-01-2013, 23:36   #20
Thomas1981
Mit andet hjem K10
 
Thomas1981s avatar
 
Tilmeldingsdato: 17-12 2011
Lokation: Horsens
Alder: 43
Indlæg: 671
Styrke: 13
Thomas1981 er ny på vejen
Mange tak

Og stort tillykke til dig også, det var da dejligt I har fået hinanden.
Så er Frk. blevet til Fru.

Ja det er rigtigt. Den sagsbehandler var lige ved at være den dråbe der gjorde, at bægeret flød over, og jeg ikke nåede 2003 reglerne.
Min sagsbehandler efter ham gjorde så noget udover hvad hun skulle, eller rettere måtte. Hun beholdt mig, selv om jeg var gået fra match 2. til match 3.

Lige da vores gamle sagsbehandler forsvandt.

Hun sagde det ikke var så godt det hun gjorde, men hun fik overtalt afdelingslederen. Eller hvad vedkommende har af titel.
Hvis hun havde sendt mig over til en match. 3 sagsbehandler, så havde jeg helt sikkert ikke nået det.
Så havde jeg endt med 1 år spildt, bare på sagsbehandlerskift.

Det lader jeg heller ikke gå ubemærket hen. Det kommer hun til at få stor tak for, her i den kommende uge.

Jeg kommer helt sikkert ikke til at sygne hen som en vissen stueplante. Da den gik igennem teammødet i okt. sidste år, var det allerede der, som om en kontakt blev slået fra. Af nervøsitet og spekulationer.
Selv om slutspurten jo egentlig burde have været den mest nervepirrende.

Så helt automatisk er trøstespisningen nu ebbet ud...

Allerede inden jeg fik det på skrift, så har det haft en positiv effekt.

Men ork... Jeg har masser af ting på min to do liste, så jeg kommer ikke til at kede mig i mange år fremover. Ting som jeg ladet ligge, fordi det ville være forfærdeligt at få nederlag ud af det istedet. Hvis det skete at jeg ikke kom igennem nåleøjet.

Det der med at været parkeret, det bliver ikke mit liv
De ressourcer der har været bundet i hele forløbet (dvs. næsten alle), er nu frie til mere konstruktive og positive ting.

Men naturligvis, stille og roligt... Så det bliver de succeser det er tiltænkt.

Og et ekstra tillykke med jeres nye hjem også
Thomas1981 er ikke logget ind   Besvar med citat